Owsianka na odchudzanie

Większość z nas podczas zbliżania się lata i planowaniu wyjazdów nad morze ma w głowie myśl, co zrobią z tą moją oponką lub niezbyt jędrnym tyłeczkiem. Powstaje ten genialny plan, żeby rozpocząć odchudzanie. Wiadomo, plan jest wyśmienity jednak jego realizacja zazwyczaj nastręcza nieco więcej problemów, ale trzeba się wziąć w garść i zacząć. Ale od czego zacząć? A może niech rozpocznie, owsianka na odchudzanie. Zobaczmy jakie pozytywne rezultaty możemy osiągnąć sięgając po owsiankę.

Zacznijmy od tego, co w sobie mają płatki owsiane i dlaczego możemy je brać pod uwagę podczas odchudzania. Płatki owsiane zawierają witaminy oraz minerały, a także ogromnie ważny dla naszego organizmu błonnik. Płatki owsiane w pozytywny sposób działają na nasz układ trawienny, obniżają także poziom cukru we krwi i co ciekawe pomagają oczyścić ze złogów cholesterolu nasze naczynia krwionośne.

Spis treści

Zalety owsianki na odchudzanie

Ich ogromną zaletą, która ma spore znaczenie podczas odchudzania jest to, że dają uczucie sytości nawet na kilka godzin po jedzeniu. Owsianka jest produktem pełnoziarnistym więc znajdziemy w nich węglowodany złożone, których zadaniem jest wspomaganie utrzymania odpowiedniego poziomu glukozy we krwi.

Chcąc pomóc naszemu metabolizmowi w lepszym i efektywniejszym działaniu warto jeść owsiankę bądź płatki owsiane każdego dnia. W jaki sposób? Jak najbardziej owsianka nadaje się na śniadanie, ponieważ doda nam energii na długo oraz odpowiednio pobudzi nasze jelita do pracy. Można przygotować również ciasteczka w formie fit, które będą wspaniałym smakołykiem zamiast ciasteczka do kawy. Także owsiankę można dodać do jogurtu chociażby jako drugie śniadanie bądź podwieczorek.

Zaletą owsianki jest także fakt, że jest ona niesamowicie prosta w przygotowaniu. Wystarczy zaopatrzyć się w płatki owsiane, najlepiej najzwyczajniejsze, bez dodatków, ponieważ owsianki sklepowe zazwyczaj prócz pokazanych na opakowaniu owoców czy bakalii posiadają niesamowite ilości cukru. Kiedy już mamy płatki możemy je ugotować na mleko lub iść jeszcze bardziej na skróty- zalać gorąco wodą. Opcją jest także owsianka z jogurtem, której nawet nie trzeba gotować czy zalewać. Następnie dodajemy ulubione owoce, jeśli mamy to orzechy, słonecznik czy pestki dyni i cieszymy się niezawodnym smakiem, który nas nasyci do kolejnego posiłku,

Podsumowanie

W takim razie jak działa owsianka na odchudzanie? Bardzo dobrze warto ją jeść codziennie, lub zacząć od kilku razy w tygodniu. Przy zbilansowanej diecie i odpowiedniej aktywności zapewne przyniesie imponujące rezultaty!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here